czwartek, 27 czerwca 2013

Rozdział 5


Pojechał do domu położyć się jutro przecież  musiał wstać nagrywają nowy teledysk z  Afro  .W  tym samym czasie  Tomson i Baron byli w studiu Voice
Gdzie w przerwie razem stwierdzili ,że  z ich kumplem dzieje się coś dziwnego w ogóle odpływa ostatnio od rzeczywistości …..Po skończeniu pracy w ATM-Studio Tomek wsiadł w Auto i jak najszybciej udał się do Wojtka nie musiał pukać drzwi o dziwo były otwarte   .Wyjął list polecony ze skrzynki  który był  adresowany od jakieś  dziewczyny poszedł na górę Wojtek spał w sypialni więc ten zszedł na dół udał się do kuchni i  był tak ciekawy co znajduje w tym poleconym liście odpalił kuchenkę  lekko nad gazę uniósł kopertę żeby ta się otworzyła .Kiedy już to zrobił poszedł na kanapę do salonu wiedział ,że z te będzie  mega kłótnia jak przeczyta ten list .Na samym dole koperty był adres z którego został wysłany list  .Tomek wziął list ze  sobą i  pojechał pod wskazany adres  .
- Dzień dobry z tej  strony Tomasz Lach czy zastałem Marysię ?
-Dzień dobry .Tak zaraz ją panu podam
Po upływie kilku sekund Marysia była już przy domofonie
-Cześć z tej strony Tomasz Lach przyjaciel  Wojtka czy mógłbym zamienić  z tobą słowo zajmie ci to tylko 5 min?
-Okej poczekaj ubiorę się i zejdę na dół
-Spoko .Czekam
-Już jestem to o czym chciałeś pogadać ?
-Głównie o Wojtku ostatnio dzieje się coś dziwnego z nim .Chodzi jakiś rozkojarzony .nie pojawia się w studiu wiesz może co się z nim dzieje ?
-Tak ,ale może chodźmy się przejść .Nie chcę ,żeby co kolwiek babcia  usłyszała
-Dobra
-No to jest długa historia nie będę cię nią tu nudzić .Powiem w skrócie
Od paru dni jak ci to ująć no spotykamy się z Wojtkiem  .
-No i wszystko jasne ,ale coś w takim razie tu nie gra innego  …
-Wiem  chyba co masz na myśli .Wczoraj się  z Wojtkiem spotkałam nie  na długo  bo dostałam ważny telefon z  szpitala .Zapytałam  go czyby  mnie by
Podwiózł .
-I co  związku z tym ..Myślisz ,że  on coś podejrzewa ,że coś ci  jest?
-Dokładnie tak  ,kiedy wyszłam od  gabinetu  byłam roztrzęsiona i trochę płakałam
-  I To tłumaczy całą sytuację  .Wojtek się w tobie  zakochał i niezmiernie  boi się  o ciebie .Może pojedziesz ze  mną  do niego
-Dobrze ,chyba to będzie najlepsze rozwiązanie  
Dziewczyna po zakończeniu rozmowy wsiadła z Tomkiem do samochodu i jechali  w stronę  domu  Wojtka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz