czwartek, 27 czerwca 2013

Rozdział 3

 
Po zakończeniu rozmowy z Lajanem  . Tomek udał się do samochodu i odjechał
Łozowski włączył PS3 i zaczął grać , kiedy  rozległ się dźwięk telefonu .To był SMS .
                „Cześć :* Czy była by możliwość żebyśmy się spotkali, chciałabym ci oddać bluzę
                 Jak będziesz w stanie to o 19 na tym samym moście co byliśmy wczoraj .Chyba jeszcze         
                pamiętasz gdzie to jest ? Marysia ”.
Wojtek po odczytaniu SMS szybko wyłączył PS3  i pobiegł na górę do garderoby wyciągnął  czerwone rurki , czarny koszulkę z adidasa , Spojrzał na zegarek była już 18:20 .Szybko  zszedł na dół założył buty wziął kurtkę i wyszedł .Za niecałe pół godziny był na wskazanym przez dziewczynę miejscu . Wszedł na most rozejrzał się lecz nikogo na nim nie było prócz fruwających wkoło ptaków .  Kiedy miał już schodzić kiedy czuł ,że ktoś  zakrył mu oczy .Wojtek  szokowany odwrócił się i zobaczył dziewczynę tak tą samą dziewczynę co wczoraj .
             - Cześć : ) Boże widzieliśmy się wczoraj a ja mam wrażenie jakby to było jakiś szlag czasu temu
              Dzięki , że przyszedłeś i dzięki jeszcze raz za bluzę  .
            - Cześć .No nie widziałem innej  opcji , żeby tu nie przyjść , dużo wczoraj myślałem nad tym co        
  się wczoraj stało                        
             - No ja również nad tym myślałam i dlatego głównie dlatego chciałam się z tobą  spotkać      
Marysia i Wojtek porozumiewali się bez słów .Godzinami wpatrywali się nawzajem  w swoje oczy .Do momentu kiedy zadzwonił dziewczynie telefon .
Kiedy już skończyła rozmowę była cała roztrzęsiona wzięła Wojtka za rękę i biegła .   
- Co się stało Marysia    ??
Dziewczyna tłumaczyła Wojtkowi  że musi  jak najszybciej  dotrzeć do szpitala. Pobiegli w stronę domu Wojtka ten wziął samochód i jak najszybciej skierował się w stronę szpitala

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz