środa, 21 sierpnia 2013

Rozdział 16

-Pewnie miała to tego jakiś powód ,nie uważasz ? Od tak by sobie tak by sobie nie uciekła od ciebie jeszcze o tej godzinie ? Mówię ci ,że musi być coś na rzeczy . -My tu gadu-gadu a ty zauważyłaś ,że chwilę po Marysi nie ma też Tomka ? -Wiesz ,że nie .Może poszedł się przejść -Taaa…. chyba z Maryśką .Ja już od początku przeczuwałem ,że oni coś świrują między sobą -No co ty ,to nie jest w Tomka stylu -Dobra poczekamy zobaczymy W tym samym czasie Tomek zdążył zauważyć Marysię na drodze , o której wspominała wcześniej dobiegł do niej i ją przytulił widział ,że jest cała roztrzęsiona ,zdjął z siebie czarną marynarkę i założył na gołe ramiona dziewczyny -A więc opowiadaj mi tu od a do z co się stało -Nic po prostu się przestraszyłam , naglę w oczach zrobiło mi się ciemno i zaduch ,że ni mogłam złapać powietrza , pomyślałam ,że to od dymu który wydobywa się z papierosów i dlatego poszłam -No bardzo możliwe ale już jest okej ? -No tak lepiej się czuję . Dziewczyna złapała Tomka za rękę i powiedziała -Możemy się przejść i porozmawiać z Wojtka strony nie mogę na to liczyć wściekł się na mnie niezmiernie . -A za co się obraził -Biegł za mną pijany w 3 dupy a ja się odwróciłam od niego i odeszłam . -No kurde.. nie kłucie się po co to komu ? I teraz znając życie będzie wielka awantura w domu . -No i niech będzie … mówiłam mu na samym początku ,żeby tak dużo ni pił nie on musiał trzymać sztamę przy sobie i wlewał w siebie ile wlezie -Maryśka zrozum ,przyjechaliśmy my przyjechali jego kumple koleżanki z którymi nie widział się już trochę czasu więc to normalne ,że wypije
Wojtek ,Justyna ,Alan ,Baron i resztę ekipy postanowili poszukać Tomka i Marysi , którzy urwali się jakiś czas temu i nadal nie wrócili rozdzielili się i postanowili szukać

6 komentarzy:

  1. Super tylko szkoda że taki krotki :D czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze świetny <3 Czekam na kolejny z niecierpliwością :) Przy okazji zapraszam do mnie na : afromentalowe-historie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebiste :) zapraszam do mnie http://najlepszeolki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. czemu skasowalas mopj komentarz/ kiedy nastepny rozdzial!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kasowałam ,żadnych komentarzy : ) A następny rozdział postaram się aby był wkrótce ; D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, zapraszam na http://the-voice-of-love.blogspot.com/ gdzie główną rolę mają Baron i Tomson ; ) Myślę, że nie będziesz zawiedziona ;)

    OdpowiedzUsuń